Sivut

tiistai 2. heinäkuuta 2013

hups...

Kauan olen jo hermeliinistä haaveillut. Niillä on niin mahtava luonne ja ihana ulkonäkö. Lauralle olen monesti itkenyt, että meidän taloon pitäisi tulla hermu, onhan siitä niin pitkä aika kun meillä viimeksi hermu asusti. Lauralla oli myynnissä sinisoopeli naaras, Kiki, joka etsi kotia (edes menneen hermuni sisko). Olin kuitenkin taas liian hidas ja Kikillä on jo koti tiedossa.
Pari päivää sitten taas otin asian puheeksi Lauran kanssa. Hän tarjosi minulle valkoista ps poikaa Calvinia. Väri ei niinkään ole mieleeni, mutta luonne ratkaisi asian! Calvinia olen jo pikku poikana päässyt pallottelemaan. Niin ihana käsitellä, todella ihmisrakas poika ja muutenkin aivan mahtava luonteinen :3 Aluksi hieman epäröin, mutta vahingossa sitten lupauduin Calvinin meille ottamaan. Hups.
Meille siis muuttaa noin viikon päästä hermupoika Calvin. Äidille en ole vielä uskaltanu asiasta mainita, ei välttämättää tykkää uudesta tulokkaasta..


4 kommenttia:

  1. Oi että suloinen kaveri ja luonnekkin kuulostaa kivalta :)

    VastaaPoista
  2. Mulla asuu kaks Calvinin lapsenlasta. :) Tosi ilmeikkään ja komeen näkönen poika ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kivaa, sukulaisia! :) Täytyy ruveta seuraamaan niiden elämää :>

      Poista