Sivut

tiistai 19. marraskuuta 2013

Mä päästän sut pois, vaikka sattuu..

Aikaisemmin kirjoittelin tänne Waltista ja sen silmästä, joka oli turvonnut. Seurailin silmää jonkun aikaa ja huomasin, että se turposi vain enemmän. Eläinlääkärille en tuota halunnut viedä, joten rupesin miettimään lopetusta. Jonkun aikaa olen pyöritellyt päässäni päätöstä ja tänään tulin siihen tulokseen, etten voi enää katsoa tuota ja antaa silmän vain turvota.


Walt tuli minulle PiNan 25-vuotisjuhlanäyttelystä 17.8.2013. Cämpsy oli ollut jo kauan haaveena ja tuolla vihdoin pääsin niitä pallottelemaan. Myynnissä taisi olla kolme cämpsyä, eikä ollut vaikea valita, että kuka muuttaa minun luokseni! Rakastuin täysin Waltin väriin ja suuriin kauniin punaisiin silmiin. Pakko se oli saada! Äidiltä en mitään kysynyt, mutta ei tuo pienestä perheen lisäyksestä suuttunut.
Heti kotiin päästyäni aloin sisustaa terraa ja pikku mies pääsi sinne rauhoittumaan. Seuraavana päivänä tuota pallottelin ja se oli täydellinen käsitellä. Kauheasti olen cämpsyistä kuullut, ettei olisi mitään helposti syliteltäviä jne. Eihän Waltkaan täydellinen ollut. Hieman se puolusti terraansa, mutta pikku vika!

Mahdollisesti en hamsuja enää tulevaisuudessa aio ottaa vaan keskityn kaneihin. Onhan tuolla Isla tyttö vielä ja toivottavasti pitkän aikaa <3
Jos jotakin kiinostaa niin on paljon hamsukamaa tulossa myyntiin. Löytyy pari 70cm terraa, kuppeja ja mahdollisesti muita virikkeitä ;)

5 kommenttia:

  1. Voih... Osanotot. :( Se oli varmasti oikea päätös, minkä teit.

    VastaaPoista
  2. Osanotot! :( Walt oli kyllä aivan ihanan värinen! <3

    VastaaPoista
  3. Osanotot :/
    .. Oltiin samoissa näyttelyissä Kontiolahessa, aloin lukijaksi :)
    Käy kattomassa mun kani blogia http://lavidadelconejo-milla.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista