Sivut

torstai 9. lokakuuta 2014

-

Mitäs sitä kirjoittelisi... Mitään kummempia ei taas ole tapahtunut, eikä Calvinia ole päässyt kuvaamaan, kun äiti lähti ulkomaille ja vei kameran mukanaan..
Tällä viikolla on joka päivä ollut kokeita, joten olen koko aika saanut olla kirja kädessä lukemassa. Vaan opiskeluinto on kaukana poissa, enkä ole saanut aikaiseksi luettua yhteenkään kokeeseen... Noh kakkosta sieltä on kuitenkin tullut ja kaikista olen läpi päässyt, vaikka toisin olen luullut.
Calvinin kanssa on tullut vietettyä nyt superpaljon aikaa. On se vaan ihana tyyppi! Vapaana ollessa pyörii jaloissa, yrittää kiivetä syliin ja tahtoo vain rapsutuksia. Myös äitini ja nuorempi velipuoleni ovat täysin ihastuneita tuohon kultaisen luonteensa takia. Useasti olen äitin yllättänyt huoneestani lässyttelemästä tuolle ja velipuoleni on melkein päivittäin tuota pallotellut. Ei siis ainakaan ole jäänyt vähälle huomiolle, vaikka on itselläni välillä kiireita ollutkin...
Huomenna olen taas lähdössä sukuloita ja kavereita moikkaamaan Liperiin. Calvin jää taas isoveljeni hoidettavaksi. Tänään on siis edessä vielä Calvinin häkin siivoaminen ja täytyy jotkut hoito-ohjeet kirjoittaa veljelle :D Pieni postaustauko on siis luvassa jälleen, mutta jospa loman jälkeen taas jaksaa kirjoitella ja keksisi jotakin fiksua kirjoiteltavaa. Loman jälkeen minulla alkaa työssäoppi eräässä hotellissa, joten voi olla, että paljoa aikaa tai jaksamista ei koneella istumiselle jää, mutta parhaani yritän kuitenkin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti